اس ام اس های عشقولانه __سری 1__


_-_♥دخـــــ ـتر آســــ ـمانـــ♥_-_

ثانیه ها ، روزها و ماهها حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند.

 

 

 ΩΞΨΓΦΣ 

به زبان باستان نوشتم دوستت دارم، فكرشو بكن از کی دوستت داشتم.

 

 

من که از یاد تمام عالم رفته ام وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی!!!

 

 

هزار گل تقدیم به آیینه ی شکسته ای که گل لبخند تو را هزار بار تکرار میکند.

 

 

کوچه را دیدی به وقت شب چقدر تنها میشود ، بی تو از آن کوچه ام تنها ترم.

 

 

پيامهايم گاه گاه است! آنچه ابديست ، ياد توست...

 

 

ثانیه ها ، روزها و ماهها حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند.

 

 

`با`هيچ `با`ر`ا`ني` `رد` `پا`يت `از`كو`چه` `ها`ى` قلبم` پاك` `نميشو`د.

 

 

 

گلبم اذ دوریط میسل قونجیش طون طون میزنی فوشار میاد رو اسابم . چیه چرا میخندی . تورکم ساوات ندارم . آما دوسیط که دارم

 
 
قلبم ببر ، جانم ببر ، اما ز خود دورم نکن ، رفتی برو ، بردی ببر ، اما فراموشم نکن.
 
 
 
 
اخبارودیدی؟ 
‏. 
‏. 
‏. 
هوای همه جا رو اعلام کرد جز دل من که بدجور هواتو کرده!
 
 
 

احساس خوبیه وقتی یه نفردلتنگت میشه ! احساس بهتریه وقتی یه نفرعاشقت میشه ! امابهترین احساس اینه که بدونی یه نفرهیچوقت فراموشت نمیکنه

 
 
 
هرجا هستى از سمت چپ و راست تا100كيلومتريت هر چى آدمه فدات...
 
 
 
 
 
دنیا را خیلی کوچک می بینم که بگم به اندازه یه دنیا دوستت دارم
 
 
 
 
نبض قلبم در هوایت بی قراری می کند / در هوای دیدنت لحظه شماری می کند
 
 
 
 
اتل متل موش موشی عزیز دلم پس کوشی دلم شده قلمبه نکنه تویی که توشی!
 
 
 
 
وصیت کردم قبل مرگم قلبم را اهدا کنند ولی میگن امضای صاحبش لازمه اجازه میدی؟
 
 
 
 
 
آهای ناز نمک دار منم عاشق تب دار ببین دل تو دلم نیست واسه لحضه دیدار
 
 
 
 
اسمتو رو دستام مینویسم تا همیشه وقت دعا اولینو آخرین خواستم تو باشی.
 
 
 
 
خودنویس محبتم را از سیاهی شب پر میکنم و بر سپیدی صبح مینویسم به یادتم.
 
 
 
 
یک آسمان ترانه صد بیت عاشقانه تقدیم به قلب پاکت این بهترین بهانه
 
 
 
 
دریا همیشه ازمن دلگیر است میدونی چرا؟چون بزرگی دل تو را به رخ او میکشم!
 
 
 
 
تو را دوست داشتن اگر یک خطاست به تکرار باران خطا میکنم
 
 
 
♥♥♥

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 19 دی 1390برچسب:,ساعت 14:7 توسط nafas| |


Power By: LoxBlog.Com